Monday, January 17, 2011

Kemalasan

Malas satu hal. Period pain pun satu hal. Hal kat opis pun satu hal. So, dah jadi macam-mcam hal. Penat tak hilang lagi. Tapi, alhamdulillah semuanya selesai sudah.

Terima kasih pada yang menjenguk. Betol-betol sedang menyibukkan diri dengan hal-hal yang remeh-temeh tika ini. Dah kembali tenang, aku joging laju-laju kat blog korang.

Dari AKU,

3 comments:

Encik MamaT said...

macam2 masalah ko ni.. patut la diam je... sabar2...

aibaks said...

selow2 skit mek.. kang tergelincir plak bile jog nanti.. hehe

OLick SyaSya said...

jgn malas2..semangat 2011 mana yunk?kui3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..