Friday, January 14, 2011

Weeding ALANG - Edisi Nikah 8 January 2011






Alhamdulillah. Adik aku selamat di nikah oleh ayahanda aku sendiri pada malam Sabtu. Aku tengok ayah aku terlebih gugup dari bakal menantu dia. Hahaha..

Kesian adik aku. Deman masa tu. Mata pun merah masa tu. Tak ada mood nak cerita banyak. Korang layan je lah gambar-gambar yang aku amik sekitar kenduri dan gambar dari photographer bertauliah.



Dari AKU,

12 comments:

biskut said...

kabuuuul!!.....hihi

selamat pengantin baru untuk adik kamu pija.

NuSaNa NoSa 91 said...

cantiknya kak.. wat versi ala2 pdg pasir k?? ^_^

~ PIJA ~ said...

keen -> ala2 padang pasir ya habibi ya maulana...

bisk -> tq

Ila Zakaria said...

yeyennnnnn... suka cik ila ngan eksperesi muka kamu tu..bersungguh

AngahSayang2314 said...

sekarang kalau weding cantik2 penampilannya....terasa nak pakai baju pengantin balik hahahaha

apa pun cantik pengantin

Encik MamaT said...

aku nak habaq makan kenduri sedap.. haha

shahjiehan said...

dunia tampa sempadan? hahha...igtkan dapur tanpa sempadan~ anyway... salam kenal

zai said...

cantik2...bykkan lg tepek gambar posing2..x puas tengok!

Sephi Sephia said...

Tahniah.
Mesti lega dah selamat segalanya kan?

NuSaNa NoSa 91 said...

akak nnti nk wat versi pe plak?? versi taman k?? hik3~ ^_^

shahjiehan said...

hai kawan serumah~ jom buat domain~ lalalla

AngahSayang2314 said...

eh cuti lagi ke???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..