Wednesday, January 5, 2011

Rindu

Rindunya dengan benda alah goblog nih. Hari ini hari pertama masuk opis untuk tahun baru nih. Rindu dengan semuanya. Rindu nak membebel kat dalam blog. Rindu nak baca cerita kawan-kawan.

Harap-harap ade la kudrat aku hari ni dan bersemangat macam selalu. Banyak benda nak cerita nih. Terlalu banyak. Kalau aku tak cerita kat sini, aku takot nanti aku tak boleh nak flash back ape yang aku dah buat.

Oh ye. Hari ni aku datang opis pukul 10 pagi. Bile la azam nak tercapai nih. Aduhai.

Dari AKU,

7 comments:

Suara Kalbu said...

Pijaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Alololo..sian dia demam. Jaga kesihatan ya

OLick SyaSya said...

haha..rindu sama kamu la kak pija..ceh wah..hehhe

semoge cepat sembuh

Encik MamaT said...

esok ko cite kat aku ekkk....

Lizzie Yasmin said...

boleh ke nk flsh back balik sume cite nie.. tkut emosi bercerita tak sama.. hehehe...
Welcome back akak...

nur said...

Pija..........
kemanakah?...
mari bersama mengejar misi..
ALL IN ONE

AngahSayang2314 said...

omg bole ke macam tueeeee.. dtg opis kul 10 hehehe.. apa pun rindu sama kamuuu

NuSaNa NoSa 91 said...

ke mana akak m'ilang nih smpai rindu-rinduan cmni?? =.=

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..