Wednesday, January 19, 2011

Horoscope Hang-Up: Earth Rotation Changes Zodiac Signs


Pagi-pagi kawan aku dah bagi link pasal pertukaran zodiak dan pertambahan zodiak. Aku yang Gemini ni terus ke Taurus. Korang bace lah sendiri link kat bawah ni.


Dari AKU,

6 comments:

aibaks said...

aku tak layan sangat horo2 ni mek.. tpu jerk..

~ PIJA ~ said...

aibaks -> itu la pasal..yang kelakar siap ade zodiak baru..!!! len mcm je name nyer..hihiii

layan tuk suke2 jek..hihii

Amy Syaquena said...

Amy tak mau percaya sangat benda2 nie karut je lebih...kalau ada yang betul tue mungkin secara kebetulan je kot..

Lizzie Yasmin said...

tak mo, saya nk gemini jugak.. kita serupa.. hahaha

biskut said...

aku masih seorang pisces...

Huszaini said...

ermm.. macam-macam dia orang nih!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..