Wednesday, January 19, 2011

Isu Panas la kununnya

Kecoh pasal blogger menipu. Gune auto BW. Yang rasa tertipu marah betol. Tapi pada aku, pung pang sana sini pun takde gune. Mereka ada cara mereka untuk buat apa sahaja demi kepentingan masing-masing.

Kite ada pilihan. Susah-susah buang je shoutmix. Tak pun delete je mereka-mereka yang korang rasa tak suke tu. Itu sebab aku lebih menghargai kawan-kawan yang melontarkan komentar dan kemudiannya bertegur sapa, ade feeback setiap hari dan sebagainya.

Aku jarang nak layan mereka-mereka yang tinggalkan jejak dan bile kembali pada mereka untuk berkenalan tapi tiada balasan.

Kesimpulannya, lantak la korang nak buat apa. Yang rasa tertipu mereka ada hak untuk marah. Yang menipu, korang agak-agak korang patut ke buat macam tu? So, mari ramai-ramai berblog dengan aman.

Jangan layan kalau tak suke. Abis cerita. Hakikatnya, aku bencikan penipuan.

Dari AKU,

19 comments:

Encik MamaT said...

mencipta kontroversi pun dapat meningkatkan trafik.. nak cuba ke... hehe...

Ujang9897 said...

buat hal sendiri..hehe

OLick SyaSya said...

haha..huru hare nye blog skg..jnj den bhgia tak kacau orang..hehe :)

Cik Liyana said...

yeayyyy..setuju !

~ PIJA ~ said...

en.mamat-> kite berskandel nak..huhuuu

nur said...

Pija..
nak layan juge boley?..
yang bukan auto ye.. harap maklong..
Jemput keALL IN ONE

luvYOU said...

huhu

pendapat masing2..
awak dgn pndapat awak..
org yg keluarkan isu itupun ada pendapat die sndri..
yg bersalah dgn pendapat mereka..
mari kita sama2 hormati ^_^

apepon..semoga blog ini ialah jalan yg baik utk mengeratkan ukhwah :)

folow :)

aibaks said...

haha.. mat.. ko ngata ke? haha..

Qaseh dalia adelia said...

pung pang pung pang tu bez dengor ehee

velasrizal said...

tak sangka de yg sanggup menipu..

ritu skandal ke 35 la...xde pepe pun antara kitorg

Jersi Baru Selangor 2011 Dan Senarai Pemain Selangor 2011 (Bolasepak)

Suara Kalbu said...

Ida top up lagi Pija,
Kadang kadang saja buat entry panas. Benda yang takde, diadakan. Pastu berduyun-duyun la datang. hihihihi

Mata Hati said...

bior ler mereka dgn cara mereka.
tak berapa memberi kesan pada ku.. :)

AngahSayang2314 said...

ye la... macam 2 sekarang nie daba boomm

kella said...

hmmm lantak lah mereka tu.. meh sini.. layan kita.. ni..hehehe.. meh kita berkenalan sesama kita...

insyaAllah.. moga berkekalan...

tolong ingatkan aku jika aku tersasar.. :)

salam singgah.. slam kenal.. :)

Belalang Hijau said...

atas persepsi masing2...

biskut said...

(moga-moga)...bisk takde dalam kategori macam tuh.hihi

ada mereka yang tidak dapat menerima kenyataan dan ada yang berfikir lebih baik dari itu.

NuSaNa NoSa 91 said...

yes.. say no to cigarette! opsss~ to auto-bw! hik3~ ^_^

HaNTwO said...

cmne nak pakai Auto BW tu??? try ajar skit hehehehe

lunaticg said...

Salam.
Owh yang guna software BW tu ke?
Rasanya blog-blog yang terlibat tak bersalah. Salahkan orang yang membuat software tu. Saya pun pernah ditawarkan software tu tapi sya tak berminat.
Tutup saja chatbox, senang cerita.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..