Wednesday, December 22, 2010

Yes. Surat cuti dah antar

Selamat dah hantar borang cuti. Tengah memikirkan nak menghabiskan cuti 2 hari ni kat mana. Wahai bos, cepat lah masukkan duit gaji. End year sale tengah menganggu emosi aku nih. Nak jugak lah rembat sebarang 2 atau 3 beg bawak balik. Dah lama almari aku tak ade baju baru.

Esok bos aku bercuti. Jumaat pun. Yes, boleh joli katak.

Dari AKU,

8 comments:

Encik MamaT said...

hahaha.. ko tu selalu sangat dah berjoli2... haha

Ila Zakaria said...

wooooooooo... cuti x bgtau pon...

Cik Tom said...

wah nak shopping sakan la ni..nak join jgk..hehe

biskut said...

2 hari jer pija..awat sikit sangat tuh..YES tuh lagi lama lagi besar diskaun dowank bagi..tak puas ooo 2 hari jer...

HaNTwO said...

hahahahah nak joli ngan katak watpe???

aibaks said...

haha.. jom shoping utk krismas la skali mek!

Cempakamelati said...

Selamat bercuti dan bershopping.

Suara Kalbu said...

Waaaaaaaaa....

Cuti nak pi mana ni Pija. Makan angin yaaaaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..