Thursday, December 23, 2010

Baik EMAK

Long, jangan lupe belikan lining baju mak...
Long, jangan lupe carikan mak tudung...
Long, nanti bawak mak pergi tempah baju...
Long...bla bla bla...

Banyak lagi pesanan penaja mak aku kejap tadi. Betol nak bergaya sakan dia nanti. Kalau korang nak tahu dan rasanya ramai yang dah tahu, tak lama lagi adik aku yang no 3 nak kahwin. Tak lama lagi pun, lagi 15 hari je pun.

Amaran keras, jangan ade yang tanya aku bila lagi nak kahwin?

Segala persiapan dah 75% setel. Nanti aku jemput kamu kamu kamu semua secara oficial yer. Hehehe..

-aku dan emak-


Dari AKU,

7 comments:

Lizzie Yasmin said...

mak cik nak vouge jgk hari tue... yelah nk terima menantu baru katakan...

Encik MamaT said...

nak kad wangi... haha

Ila Zakaria said...

ohhhhhh...mak ko sama mcm mak aku... nak apa2 ngadu kat aku... bahagia jer rasanya... lgpon x kan nak ngadu ngan adik badik lelaki aku...mana diorg reti... rindunya nak heret mak g soping... jenjalan sesama...pilih sesama...buat masa skrg mak kena kurangkan aktiviti luar... antibodi mak masih belum pulih sepenuhnya... bila doktor kata dah boleh jer... kita serang soping mall yea mak...heheheheheh....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ala..dah lama x mkn nasik minyak..huhu

OLick SyaSya said...

puan rohana..t jgn suruh sy kupas bwg yer....

bungkus nelor xpe..hehehe

NuSaNa NoSa 91 said...

erkkk..?? klu tanya, akak majuk xngan keen?? tehehehe~ ^_^

Suara Kalbu said...

Ohhh ...sonoknya kenduri kahwin.

Boleh melaram. Tapi kerja ida tak nak buat. nak melaram je bleh ? hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..