Monday, December 20, 2010

Sakit KEPALA

Rase kusut sejak kebelakangan ini mengundang sakit kepala yang agak teruk hari ini. Bile aku belek kalendar, tanda-tanda nak period tu akan tiba tak lama lagi. Patotlah jiwa rasa diusik je, hati rase kegelisahan dan keboringan serta jiwa rase tak tenang.

Dari pagi aku mencari sesuatu untuk dijadikan rujukan. Dah dapat dan tindakan susulan pun dah aku buat. Yang mana, hasilnya mampu buat aku tersenyum sendiri.

Tapi..Bukan pinta dipuji, mahupun dihargai tapi hanya sekadar ingin berkongsi. Tapi apa aku dapat? Hanya kata-kata yang merosakkan mood. Dan..Entah mana silapnya, aku dikatekan ego. Sedih....!!

Migrain kian menyerang..Pasrah!!


p/s : Monday Bulus-bulus. Tension

Dari AKU,

12 comments:

Princess Nur said...

siannya adik akak..relax yer! makanla panadol actifast :)

Qaseh dalia adelia said...

sabar sis,,,dugaan org perempuan yg perlu di hadapi dalia pun mcm tu skang ni sakit2 kepale jugak..sabar ye

Mas Sakura said...

sakit kepala bnyk jenis, kalau sakit kat blkng kepala means depression kalau migrain sakit hanya sebelah bahagian kepala sama ada kiri or kanan, sekadar berkongsi...=)

semoga cepat sembuh...^^,

Encik MamaT said...

aku pun sakit kepala ni... adeh...

biskut said...

tapi janji ko dah puas hati dengan apa yang ko dah buat.tuh lebih berbaloi dari ko dengar apa owank cakap.

hidup mesti bulus!

i am S!L4H.. said...

kak pija pon kusut erh..sme cm entry silah la...ngeeee~

Mata Hati said...

Oh my my..rehat secukupnya.. jgn fikirkan pasal lain kecuali rehat rehat rehat

green yg gorgeous said...

makan panadok cepat 2..letak minyak cap kapak..

nur said...

pija
tak cuba makan ubat ke dear..
rest la ye
semoga sihat
ALL IN ONE

~ PIJA ~ said...

to all my fren..

thanks...selamat da period hari nih..lege..hihiiii

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sabar ye pija..

NuSaNa NoSa 91 said...

akak.. pms ea?? sabar ye.. keen pon bese gk cm2.. huk3~ T__T

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..