Monday, December 6, 2010

Kenduri Di Kuala Pilah

Salam semua.

Hari semalam, aku sempat menghadirkan diri ke kenduri kahwin budak umah aku si INA. Aduh, naik antu aku mase pergi tu. Memang map die tak boleh pakai. Langsung tak membantu. Memang die buat map tu untuk orang-orang kat situ je gamaknye.

Terpakse lah tanye orang-orang kat situ. Anyway, Selamat Pengantin Baru. Moga berkekalan hendaknya. AMIN



Dari AKU,

6 comments:

Lizzie Yasmin said...

map kad kenduri salu mmg tak leh pakai.. dkt map nmpak dkt jer.. sebenarnya.. jauh berbatu .. huhuhu

Encik MamaT said...

sebuk btol ko... patut la aku ajak dating ko tanak....

OLick SyaSya said...

smp 2,3 owg kene tny..pape pn..ulu bendol dan aksi rnjang jgk lyn..hahahaha

biskut said...

INA dah...PIJAOSIX bila lak nak kabuuul..hehe

nur said...

ha ah.. bila turn pija ni..
ALL IN ONE

AngahSayang2314 said...

nie sibuk gi kenduri bila lagi??????

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..