Tuesday, December 7, 2010

Azam 1432

Bile masuk jer tahun baru hijrah, mesti terdetik kat dalam hati nak set azam yang lebih baik dan pastinya yang terbaik dan terbest gile babeng. Tapi aku masih mencari ape yang aku nak buat lagi dalam hidup. Mungkin nak menampal mane yang berlubang, memperbaiki mane yang tak betol, menyimen perasaan yang kian haus, atau aku perlu menyound jiran aku yang kian menyakitkan jiwe dan rage. Ish, yang mane satu nak buat ni.

Makin aku mencari, makin aku lupe nak mengucapkan syukur padaNYA. Sesungguhnya, telah banyak yang aku perolehi dalam kehidupan ini. Sungguhpun di duga, tapi kalau nak dibandingkan dengan dugaan orang lain, tak besar mane pun. Merungut je lebih.

So, aku takde nak tanam ape pun tahun ni. Cukuplah menjaga ape yang dah ade dan mencube ape yang terbaik lagi untuk masa hadapan. InsyaAllah.

Kata Aku : Merepek di kala penat.
Dari AKU,

5 comments:

nur said...

moga dikekalkan apa yg baik dan dijauhkan daRI yang kurang baik.. salam maal hijrah ye dear
ALL IN ONE

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Salam
betul tu Pija..buka buku baru,kita kena cantikkan apa yg x cantik,siap kan matlamat yg terdunda..hehe

AngahSayang2314 said...

salam maal hijrah..

apa azam baru yerrrrrrr??????

NuSaNa NoSa 91 said...

azam keen?? keen nk study betol2.. tamau ulangi kesilapan sem ni.. huk3~ T____T

Cik Liyana said...

sibuk-sibuk pon jangan lupa jaga kesihatan yer cik pija..

JOM LARI-LARI DENGAN BLOGLARIAN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..