Saturday, December 4, 2010

Award dari Pn.Miza

Salam semua..

Award yang keberapa tah, aku lupe dah. Award ni aku dapat dari Puan MIZA. Suke award ni sebab cantek. Hehee



1) Apakah yg anda rase apabile mempunyai ramai follower ?
Ramai ker? Ramai ke tak ramai aku still rase happy sebab ade jugak nak follow blog yang tak seberapa nak gah di peringkat antarabangse nih.

2) Pendapat tentang award di atas .
Antara award yang cantek pernah aku dapat. Hehee

3) Apakah yg anda akan buat untuk mempunyai ramai follower ?
Aku tak buat apa-apa. Sapa yang follow aku, aku follow balik. Dan bile aku suke blog tu, aku follow. Die pun follow balik. Adeh, macam berbelit je ayat aku. Lantak la situ.

4) Sile upload gambar award follower kamu .
Pesal aku macam tak paham soalan ni. Nak suruh aku upload gambar award ke ..gambar folower nih. Tekanan di situ.

5) Taggedkan award ni kepade 5 orang .
Kalau ikotkan ramai aku nak tag, yang aku tak tag tu jangan kecik hati atau besar hati, ikotkan sume follower aku boleh amik award ini.
Biskut
Han
Eca
Zara
Qaseh

Ade tambahan untuk my lovely fren. Depa ni folower tegar aku sejak 3 tahun aku menjadi blogger. Korang pun boleh follow depa nih.
Zai
Ila


p/s : Semua follower aku yang berminat boleh amik. Serius..




Dari AKU,

3 comments:

Qaseh Dalia said...

wah dapat award ...nnt xbusy qaseh buat eh

ghost said...

Pija..sungguh ko seorang yang pemurah..May Allah bless u.Thanx a lot Pija.

Misz-ella said...

hai adik, akak semlm pun gi kenduri kawen. hehe ..






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..