Thursday, December 9, 2010

I'm Free


Selamat sudah kerja-kerja yang nak kata bertimbun, tak jugak tapi benda alah ni rumit. Nak-nak kene edit scale map. Kalau 1 map ok lagi. Kalau dah 30 map, leh benjol kepala otak aku. Alhamdulillah, segalanya selesai. Bos plak takde hari ini. Esok pun die takde. Suke sangat. Hahahaa

Banyak benda nak cerita kat blog kesayangan aku ni. Ape aku buat on 1 Muharram tak goblogkan lagi. Tunggu je la bile kerajinan aku mengatasi segala-galanye.

Kata Hati : Penat


Dari AKU,

8 comments:

GADIS INI said...

haha..xsaba nk baca.huhu
peminat setia nie

velasrizal said...

apa lagi bos takde..party like this la kt opis

Perkara Unik Tentang Lelaki Yang Menjadi Kegilaan Wanita

ghost said...

jangan tuang pija...hehe

takper,ok lha dah free..leh release tension.

Encik MamaT said...

hehee.. lama ko tak updet ... updet main2 je ko...

Hanis Azla said...

syoknya bila bos xde kan..

HaN WarreN said...

ape lagi sila la membuat aktiviti BW sampai lobam hehehe..

Mrs. Q! said...

yeayyy...
jom relax relax
bos takde
hihi :)

AngahSayang2314 said...

wah.. kak pija dah free la.. free apa yerrrr hehehehee






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..