Thursday, December 9, 2010

BlogLARIAN

Setelkan tag dari EN.Mamat. Ape die blog Larian? Korang boleh jenguk kat sini.

Ada 6 syarat dan Syarat2nya adalah seperti berikut:

1) Kena Bubuh Banner Blog INI - DONE



2) Kena jadi Followers BlogLarian- DONE

3) Cipta Slogan yg Berbunyi
Saya suka berblogwalking kerana kerana saya nak menjenguk mereka-mereka yang rajin nak jenguk saya.

4) Tag 3 org rakan atau
  • Eca
  • Alang
  • Sapa sahaja

5) Beritahu rakan tag anda tentang BlogLarian - DONE
6) Akhir sekali, Masukkan link en3 bersama tajuk blog ke dalam komen blog Pendaftaran BlogLarian untuk buat pendaftaran - DONE


Dari AKU,

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..