Thursday, December 2, 2010

Award dari sis Qaseh Dalia


Award tertunggak dari adik Qaseh. Macam biasalah kalau dah dapat award kene la jawab soalan cepok perak dulu. Ade dua soalan jer.

❶ Makanan fevret korang ape?
Aku takde makanan kegemaran. Semua yang sedap aku makan. Tapi sekarang banyak makanan yang aku tak boleh nak makan sesuke hati. Oh dugaan.

❷ Sape yang korang sayang?
Family dan semua yang menyayangi aku.

Masa untuk tag mereka:

Mr Mamat

Ila
Zai
Suara Kalbu
Miza
Eca
Alang

p/s: amik laju-laju ok.


Dari AKU,

6 comments:

zai said...

bertambah 1 lg stok award..bile le nak kasi kuar..nway tq cik pija...lebiu lah

Encik MamaT said...

tak silap aku .. ada kategori pokok menjalar rasanya... btol ke.. aku pon tak tau ... haha..

Suara Kalbu said...

Ida datang ambil award ni dengan penuh sopan santun.

Ime acih Pija.... ngehngehngeh

Asma Haha said...

ooo...yeke?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam
tak mo mkn la...klu dah tak boleh tu ye pija?nnt sakit susah.

AngahSayang2314 said...

oo dapat award yerrrrr

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..