Saturday, November 27, 2010

Plan Hujung Minggu

Tet. Auto publish punye entry nih. Sekarang ni aku mesti tengah mencari barang-barang susulan untuk kenduri kawen adik aku. (bukan aku). Dah banyak kali kawan-kawan i kat sini yang salah paham. Aku punye time tak kunjung tibe lagi. InsyaAllah, jika diizikan aku lak menyusul. Amin.

Ok kawan-kawan. Selamat berhujung minggu. Kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi. Jangan nakal-nakal. Ape aku merepek nih. Ok lah, chaw.

Dari AKU,

5 comments:

biskut said...

aku hampir2 fikir ko punya majlis,sib baik ada penyataan dlm kurungan.

selamat membeli belah Pija.jangan lupa jenguk umah aku masa aku tiada berapa hari ni.ok.

HaNTwO said...

nape xkawin serentak?? kan jimat kos heheheh..

Encik MamaT said...

ooo... boleh mcm ni ek... hehe... jangan lupa jemput semua.. haha

nur said...

idea kawen serentak tu savecost.. hehe
ALL IN ONE

AngahSayang2314 said...

yup sekarang nie musim org mengawan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..