Friday, November 26, 2010

Award dari adik HATI GETAH



OK. Award ni dah dapat lama. Minggu lepas. Sorry cik liyana aka Hati Getah. Soalan-soalan yang kene jawab untuk dapat award ni yang buat den lembab nak setelkan hutang nih. Anyway, tq very much yer adik hati getah. Mari kite jawab soalan-soalan di bawah.


Q1 : http://hatikuhatigetah.blogspot.com/ di mata kamu?
Budak kecik ni rasenya jenis banyak cakap. Sekali lastik tak tentu die diam lagi. Kena lastik sebanyak 100 kali kot baru die leh dok diam. Gurau-gurau jerk. Die ni aku rase garang jugak. :-p

Q2 : name blog anda & kenape anda letak name itu.
Tah la. Kenapa aku letak pun aku tak tahu. Aku main belasah je.

Q3 : name URL blog anda & dari mane datangnya idea tu
Jawapan same dengan soalan nombor 2

Q4 : apekah kaedah dalam penulisan blog anda
Takde kaedah kusus. Suka hati jari aku je nak tulis apa. Itu pun ada yang sentap tak tentu pasal. Mencik.

Q5 : apa perasaan anda bila tengok blog org chantek & menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kdang blog sendiri menarik tapi merendah diri )
Takde berperasaan sangat pun. Nak blog cantek, usaha la. Abis cerita.

Q6 : bilakah blog anda diwujudkan
Since 2008. Tapi tahun 2009 baru aktif kat blogger. Dulu den menyetan kat blog tajaan friendster.

Q7 : siapakah org pertama yg tahu dan menjadi follower blog anda
Adik aku dan mereka-meraka yang rapat sahaja.

Q8 : sila tag 5 org lain untk menerima anugerah & pass kan syarat syarat ini...

Kata Hati : Cuba menjawab sebaik mungkin.






Dari AKU,

4 comments:

Encik MamaT said...

ni yang aku jadi lemah gemalai ni... haha

ghost said...

nih musuh cicakman si budak getah nih..

Ila Zakaria said...

aku ada utang 3 tag ngan ko ni yayang... sabar2 ekk... mood belom mari.. harus ku seru ni....

nur said...

selamat mengetag..
kadang2 jawab cpt.. kdg2 berkurun x jwb
ALL IN ONE






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..