Monday, November 8, 2010

Orang Jauh BALIK

Tak sampai sebulan dia kat sana, dah sebok nak balik. Boring katanya. Dah lah takde job lagi sampai sekarang. Sebelum balik die pesan, jangan bagitahu awek die -> Olick Sya Sya. Kunun nak suprise la tu.

Aku pun dok la diam-diam tak cakap ape-apa. Hari Jumaat malam dalam pukul 11 rasenya, dia selamat sampai kat LCCT. Aku follow alang pergi amik dia. Padahal tengah deman. Malas nak duduk umah sorang-sorang. Baik layan bulus dalam kereta.

Rupenya 6/11/2010 besday budak Olick nih. Happy Besday dear. Wish u all the best. Baru along tahu hang baru 21 tahun. Budak-budak lagi rupenya. Amacam suprise tak bile berwebcam malam tu nampak yeyen? Hehehe..

Kalau dah nampak yeyen tak kan ayie ada kat Sarawak pulak kan..!!


-lokasi : rumah Rizal-


p/s : Beliau bercuti sampai hari kamis.
Beliau adalah adik saya yang bongsu. Baru je bertugas di Kapit, Sarawak.


Dari AKU,

5 comments:

Encik MamaT said...

apsal tak bgtau... aku nak order tokek ni... haha

GADIS INI said...

hehehe..da tuh igt i umur berape a..18 ke?wkaakakakaka...

anwy tq alog..hahahah..sgt2 terkejot ok..2 je nk kate..haha

ghost said...

uish..jauh tuh.mesti dia penat kan..bagi dia rest dulu ek.
En.mamat,niaga tokek plak ker?hehe

Miss PIJAOSIX said...

en.mamat -> tokek tu rupenyer sangat lah hodoh!!

eca-> i ingat u umor 30 tahun..

biskut --> die nak tido ngan tokek tu..heee

AngahSayang2314 said...

epi belated besday sama ngan abah angah buat adik kak pija






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..