Sunday, November 7, 2010

Musim Agaknya.

Tengah selseme dengan batok. Teruk jugak. Sampai naik suhu badan. Senang citer aku deman jugak. Semalam mak deman. Pergi hantar kelinik. Tinggi betol suhu mak. Alhamdullilah, hari ini dia dah sihat. Mak deman jer. Tak batuk. Tak selsema macam aku. Lambat sikit la nak baiknya.

Tapi takper. Orang kate penyakit ni penghapus dosa-dosa kecik. Mudah-mudahan.

Tak tahu nak membebel ape petang-petang nih. Hati rase sayu jerk. Rase sedih jerk. Mungkin sebab aku tak sehat. Ade je bende-benda tak bes melekat dekat hati.

p/s: Banyak benda yang tak bes jadi sejak 2 menjak nih. Aku redha. Allah sedang menguji.


Dari AKU,

3 comments:

Suara Kalbu said...

Nape ni Pija ?

Tak mau sedih-sedih ok.Allah uji kita sebab dia sayang kita. Selalu ingat macam ni je.. Allah uji uji kita sikit sebab dia nak beri lebih banyak nikmat dan rahmat.

Kamil ace[tm] said...

semoga cpt sembuh..

Encik MamaT said...

semoga cepat sembuh....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..