Thursday, November 11, 2010

LUNCH aku hari ini

Ingatkan nak makan time breakfes tadi. Tapi perot kenyang lagi. Aku makan cekodok je lah jawabnye time lunch nih. Home made by my mum. Sedap...!!



Nak ke? Meh datang sini. Ada lagi dalam 5 ketol lepas gambar ni di snap. Aku kan kuat melantak.


Dari AKU,

4 comments:

pN.rOs said...

la takan makan cekodok jer?
tak makan nasik ker...
oh no
kalau i lama da pitam heheh

Suara Kalbu said...

Pija...

Ida nak cekodok durian ler.. tolong buatkan utk ida bleh ?

Bleh .. bleh blahh......

Lizzie Yasmin said...

ala 5 ketul skali ngam jer dah bis... LIz suke cok kodok+ kelapa... mmg masyuk...

~ PIJA ~ said...

aik sume nak cekodok? pelempang nak tak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..