Thursday, November 11, 2010

Award Dari sikepalaberapi (KAMIL Ace)





Ye ke cantek blog aku? Kalau korang nak kate aku cantik aku percaya jugak lah. Hahaha.. Gile perasan. Ape-ape pun aku hargai award ni. Baru aku tahu blog ini ade value la jugak.


5 fakta menarik orang yang bagi award ni

  • Aku rase die seorang lelaki.
  • Suka bace blog die sebab die tulis santai jer
  • No idea
  • No idea
  • No komen
Tulis 10 fakta tentang diri sendiri dan hobi
  • Suke menulis
  • Suke membaca
  • Suke melancong
  • Suke menyakat
  • Suke nangis
  • Suke makan
  • Suke minum
  • Sile isikan untuk aku
  • Sile isikan jugak
  • Agak pemalu..Hikhikkk
10 orang yang patut terima dan bagitau sebab
  • ILA - blog die memang cantek. Penuh dengan menu masakan. Aku kan suke makan
  • ZAI - kembali aktif menulis setelah sekian lama menyepi. Kembali dengan layout yang mantap
  • En.MAMAT - tak suke kaler hijau layout die tapi suke dia. Hahaha. Aci tak macam tu.
  • RIZAL - Walaupun dia tak aktif tapi aku nak bagi jugak. Sebab suke tengok kepak pompuan tu. Seksi tu. Peringatan, itu bukan aku.
  • OLICK SYA SYA - Layout sempoi.
  • ZEE - Aku suke sebab die adik aku. Hahaha
  • SUARA KALBU - Memang blog die menarik. Lagi-lagi tang header.
  • ADIK KATAK - Menarik sebab ade katak di mana-mana.
  • THESHARKOX - Nice blog. Sile terjah.
  • HATI GETAH - Blog yang penuh dengan sumber getah. Aku suke main getah. Ingat nak lastik die laju-laju
  • AIBAKS - Sejak header baru ni, blog ko nampak menarik beb. Hahahaa
Link yang bagi award-> http://sikepalaberapi.blogspot.com/

SO, aku sebarkan award ni pada nama-nama yang kat atas tu. Terima lah permberian ikhlas aku.

Thanks jugak kat dalia
untuk award yang sama.


p/s : next award will be coming soon.

Dari AKU,

5 comments:

Suara Kalbu said...

Mana ? Mana award untuk saya tu Pija ?

Tanya sambil gelak jahat ...

AngahSayang2314 said...

hahahaaa.... gelak ngan sahaja jer.. hehehe.. tapi angah dah pernah buat da

aibaks said...

tahniah la pija..lu manyak dapat award.. hehe

Suara Kalbu said...

Pija... ko ni nak kena sekeh pale ngan i nih..

Sejak bila blog ida dah tukar nama jadi SALJU BIRU pulak ? Hihihihii

Miss PIJAOSIX said...

ida - itu mmg penyakit org tu. Suke suki tukar name orang, name jalan, name tempat. Dah berjangkit lak ke blog..SORRY!!!

angah - da agak mesti penah dpt. BLog angah cantek..Hehee

aibaks - ko kene amik bende alah ni..:)






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..