Thursday, November 18, 2010

LAYOUT BARU

Bosan punye pasal. Tak pasal-pasal aku cari layout baru. Dah lah layout ni takde kene mengene ngan aku pun. Nak kata ada anak pun idak. Ah, lantak lah situ. Janji senang nak loading. Yang lama tu gile susah lembab nak mampus kalau nak loading. Harap-harap yang ni pun ok lah.


p/s : Kat luar tu guruh kuat sangat tapi hari panas. Takot aku.


Dari AKU,

3 comments:

Tomato Gurl's Life said...

oh layout baru ni cantik..warna lembut dan lg cepat loading ;)

Suara Kalbu said...

Hehehheehehe...

Cantiknya rumah baru Pija ni. Cute dan nampak remaja gitu kikikikiki

~ PIJA ~ said...

tq uols....:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..