Monday, November 22, 2010

Award Dari Olick aka Eca


Eca dah banyak kali menjerit kat shoutmix chat tu suruh amik award dari dia. Sebelum die nangis, aku pun amiklah laju-laju benda alah nih.

Nice Blog katanya. Mentang-mentang lah blog aku baru tukar layout. Terima kasih jugak pada pembuat award iaitu si budakbotak11.

Nak kasi jugak dekat kawan-kawan, adik-adik, abang-abang. pakcik makcik yang bertuah dan melintas dalam kepala otak aku sekarang ini. Tak lain tak bukan mereka adalah :


p/s : Ade lagi award dari adik Hati Getah. Coming soon


Dari AKU,

4 comments:

OLick SyaSya said...

dpt award gitu..ske x?

Lulu caldina said...

Tahniah dapat award..

~ PIJA ~ said...

eca-> suke2....

lulu-> nak ke..? amik laaa...:)

AngahSayang2314 said...

apap pun hidup mesti tabah.....jgn cepat berputus asa...& mengeluhhh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..