Tuesday, October 19, 2010

Tawau berdepan gempa bumi kuat


ehsan dari KOSMO ONLINE

Sangat menakutkan. Harap-harap takde apa yang buruk bakal terjadi.
Menurut paper tu lagi,
gempa paling kuat pernah dicatatkan di Sabah ialah di Lahad Datu pada tahun 1976 iaitu berukuran 5.8 pada skala Richter.


Kata aku : sangat takot!!!

Dari AKU,

6 comments:

Encik MamaT said...

akhir zaman banyak kejadian gempa... kadang2 itu sebagai peringtan... dan kadang2 kita je tak tau.. sekejap je kita sedar.. kemudian kita kembali leka...

~ PIJA ~ said...

betol2..mmg salah satu tanda-tanda akhir zaman..moge kite berada dalam golongan yang saling beringat..!!

si biskut said...

aisehmen...my village kena attack tue.Sian family aku kat LD.nak kena bgtau siap2 nie.thanx info.

Suara Kalbu said...

Sama-samalah kita doakan semuanya selamat.

Notami said...

smoge xde ape2 yg teruk brlaku

AngahSayang2314 said...

ye la dunia dah nak qiamat kan??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..