Wednesday, October 20, 2010

Ada apa dengan tarikh 20.10.2010

Cantek bukan tarikh tersebut. Dah, sambung balik buat kerja. Aku nak cakap itu je.

Kata Hati : Macam nak pergi tengok wayang jer. Hehehe

Dari AKU,

9 comments:

Ila Zakaria said...

cantik kan... bkn selalu nak dapat...

Encik MamaT said...

memang cantik entry ko ni...

~ PIJA ~ said...

ila : tak tahu lagi bile boleh dapat..hehee

en.mamat : aku cantek tak?

Suara Kalbu said...

Cayalah Pija,

Ringkas, tepat, padat dan melekat entry kamu ni.

Terkena saya sebab blogwalking waktu pejabat so sila sambung keje masing masing ok

aibaks said...

kah kah kah.. mek.. mmg cantik tarikh tu.. tp ia akan tetap pergi jua~~

da gi ler sambung wat keje tuh.. ehe

improveslife said...

lupa lak... terlepas no cantek :D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tarikh yang cantik lebih cantik kalau ada kenangan indah kan cik pija?

AngahSayang2314 said...

yup memang cantik kan?? tapi tak de ke apa yg best tarikh tue pija oooooiii

~ PIJA ~ said...

memang takde..tp ade2..mkn candle lite dinner tak bape nak candle bersama member jerk..huhuuu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..