Monday, October 4, 2010

Salam ISENIN

Salam Hari ISNIN. Mula-mula aku nak wish hepi besday kat kawan aku COREY yang menyambut hari lahir hari ni - yang ke berapa pun aku tak sure la pulak. Apa-apa pun aku doakan ko mendapat yang terbaik dariNYA dan sehat sentiasa.

Takde open table ke? Kalau ade, jangan buat-buat lupa jemput aku lak. Putus kawan kang. Hahhaaa

Takda cerita yang spesifik yang aku nak cerita hari ini. Hanya pemanas bicara untuk pagi ISNIN. Kot la lepas lunch aku boleh membebel lebih hangat dari biasa.

Nantikan saja dan jangan jemu menyokong saya. Cewah..!!

Dari AKU,

2 comments:

Encik MamaT said...

aku baru sweet 17.... hahahaha

Miss PIJAOSIX said...

ko mmg sentiase sewitttt mcm air sirap..!!! tu aku suke kat ko tu..hihii






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..