Monday, October 4, 2010

Sabotaj atau....!!



pic ni aku amik dari Fb kawan atas kawan

Dia islam atau tidak aku tak tahu..
Dia memang berpakaian begitu atau sebaliknya pun aku tak tahu..
Tapi aku bajet ini hanya lah sabotaj untuk mengutuk ISLAM. Shit...!!


Dari AKU,

4 comments:

Encik MamaT said...

apakah yang telah terjadi.... ajaran kamal ataturk ke ni...

~ PIJA ~ said...

ajaran satu malysia agaknye...rase nak tepok je montot die laa..geram..!!

OLick SyaSya said...

bangang gle..cm xde otk je dye..ke gile...

SyAmSuL AnUaR said...

terlepas dr hospital bhgia ni...

Saya Suka Cara Kamu Berfikir

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..