Tuesday, October 12, 2010

Rindu

Ape aku nak bebelkan pun aku tak tahu. Tapi, hakikatnya aku rindukan seseorang. Rindu sangat-sangat. Hidupkan perlukan pergorbanan. Lagi-lagi nak raya korban ni..Hehehe..

Aku harap ape yang aku korbankan akan di balas dengan kenikmatan yang tak terhingga. Yang penting sabar. Sabar tu kan harta paling menguntungkan.


Mudah-mudahan...Amin

Nota kepala : Sebenarnya aku dah tak sabar-sabar nih...

Dari AKU,

3 comments:

Encik MamaT said...

aku pon rindu ko jugak.....

~ PIJA ~ said...

ko tu sokmo wendu kat aku..!!!

OLick SyaSya said...

amin3...sy pn xsaba gak nie..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..