Tuesday, October 12, 2010

Kerana MULUT badan BINASA

Dah pergi klinik tapi doktor kate kite sehat. Dah siap buat scan tapi doktor tak jumpa apa-apa pun. Dah pergi lebih 10 hospital pakar, jawapan tetap sama. Siap kate 'awak sehat'. So, ape pulak sakitnya kita ni.

Percaya atau tidak, kita ni tak lari dari terkena buatan orang. Orang nak dengki bukannya kira. Bila akal dah letak kat lutut, hati dah dikuasai dek setan- ape lagi, mulalah buat kerja-kerja yang bertentangan dengan ajaran islam.

Aku tahu ramai tak percaya. Ramai yang kata kolot atau karut. Tapi tak kena batang hidung sendiri, bolehlah cakap. Aku takde pengalaman diri sendiri tapi pengalaman orang sekeliling cukup menakutkan. Ramainya lah manusia-manusia yang tak takot dosa. Senang citer hidup mati orang tu boleh ditentukan olehnye. Gilo...!!

Percayalah, kuasa ALLAH mengatasi segalanya..

Nota kepala : Kerana mulut badan binasa...!! Berhati-hati bile berkata..

Dari AKU,

4 comments:

OLick SyaSya said...

tegak2 bulu2 den bc..nauzubillah..

Encik MamaT said...

isteri aku penah pegi jalan2 kat pekan rabu... kemudian dia singgah kat satu kedai... seorang pakcik tu sedang baca AQ... kemudia dia tegur isteri aku... "muka nampak hitam..." di lanjutkan lagi... "kena busung ka?"... isteri aku terpinga2...

~ PIJA ~ said...

en mamat : pergi la bawak isteri ko berubat..

HaNTwO said...

try g darussyifa..eden pun pernah kena...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..