Wednesday, October 13, 2010

Keje oh keje..

"ko takde keje ek?" tegur seorang kawan.

Memang aku tengah takde keje. Keja aku sekarang ni mengadap fesbok - tu pun dah naik jemu nak melayan. Lepas tu aku jenguk blog kengkawan. Melawat kengkawan yang singgah dan baca blog aku. Aku akan baca kalau entry tu menarik. Aku jugak akan komen kalau aku ade pendapat yang mantap lagi bernas.


Tapi kalau aku ade keja?


Jangan mimpi lah aku nak hadap benda-benda nih. Nak post blog pun tak tentu aku sempat. Nak berfesbuk pun takat jeling-jeling pandang-pandang jer. Ape lagi nak menjenguk blog kengkawan. Bile ade masa free je, aku akan merempit baca posting kawan-kawan. Tapi seronok sebab macam-macam adaaaa...

Sekarang ni
baru pukul 11 pagi, tapi aku rase macam dah beratus jam duduk kat opis nih. Ape aku nak buat nih..!!!!!


Nota kepala : Masih ber'YM'..Jom layan aku..Pleaseeeee....



Dari AKU,

1 comment:

Encik MamaT said...

yeke... patut la kalo sebuk tanak layan aku....






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..