Thursday, October 7, 2010

Dah Tahu

Aku baru tahu yang aku tengah malas nak buat apa-apa. Manager aku dah cabut pergi mana tah. Eloklah. Rasa malas je nak berlakon buat keja padahal takde keja pun.

Aku baru tahu sekarang ada sukan komenwel. Tu pun bila dieorg kecoh-kecoh dok kata kite menang pingat emas yang pertama dua hari lepas. Pada yang tak tahu, sukan kali ni berlangsung dekat New Dehli, India.

Aku baru tahu yang bola Piala Malaysia dah tahap nak ke suku akhir. Macam mana aku boleh tak tahu ni. Dulu punyalah gila dengan bola ni. Tido bola tapi still makan nasi la. Aper-aper pun, selangor menang beb malam tadi. Yahooo...

Aku baru tahu yang aku rindu sangat dekat anak buah aku dan adik aku yang jauh nun di Sarawak. Tu pun bile nampak gambar dieorang melintas dekat home Facebook aku. Buat Yeyen - malam ini ibu gomol die yer.

Aku pun baru tahu yang ade perempuan saiko sedang cube nak mengenali aku. Memburu aku. Auchh, tak kuasa nak melayan..!! Tapi tak per, aku sedang cuba untuk bersangka baik terhadap dia. Heheee..

Walau banyak mana pun perkara yang aku baru tahu, sekurang-kurangnya aku amik tahu dari tak tahu langsung.

Dari AKU,
http://pijaosix.blogspot.com

3 comments:

Encik MamaT said...

tapi aku dah tau yang ko memang suka ngular.... :D

Miss PIJAOSIX said...

tapi ko tetap suke aku kan...hahahhaa

Ila Zakaria said...

pompuan saiko mana yang...yg cengkung berlesong pipit ke...






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..