Thursday, October 7, 2010

Tag dari En.Mamat


Petang ini aku agak boring. Teringat lak aku belum jawab soalan-soalan EN.MAMAT semalam.

Tadaaaaaaaa....!!

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

Family termasuk benda tak? Kalau ye, dah tentu benda yang paling penting dalam hidup aku adalah family aku.

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan
duit korang sendiri?

Baju raya kot.

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan
perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

Aku suke konsep arabian. Lokasi dah tentulah kat umah mak ngan ayah aku.

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

Sedang hangat dan masih hangat.

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

Hingga diizinkan oleh ALLAH.

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

Kat mana-mana saja.

7. Novel/ buku/ majalah yang terakhir korang beli?

Dah lama tak beli buku cerita. Last majalah wanita.

8. Apakah nama penuh korang?

Biarlah rahsia dan terus menjadi rahsia.

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

Jujurnye adalah dengan mak aku. Tapi aku sayang kedua-duanya.

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak
jumpa dalam hidup korang

My future Husband.

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

Ye la.

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?

Mekah. InsyaAllah.

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

Tak suke buat pilihan. Tapi aku pilih pelok.

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang

Agak pemalu tapi kadang-kadang gile-gila jugak
Kenal dah lama kat VF
Sudah berpunya okey

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang
dalam hidup korang?

Nyawa aku.
Family aku.
Kehidupan aku.
Kerja aku.
Orang-orang sekeliling aku.

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

Malas lah nak taip. Aku ada masalah tak tahu tajuk lagu.

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang
sambut tahun lepas?

14 Jun. Aku sambut dalam mimpi je..


18. 5 orang blogger yang korang nk tag

Rizal
Alang
Eca
Ila
Zai

19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag

Seseorang yang rapat dengan saya.



Dari AKU,

4 comments:

Encik MamaT said...

gila ngan gila-gila tu same tak?

~ PIJA ~ said...

gile-gile lagi teruk dr gile..!!!

Ila Zakaria said...

aduhai beria ko mengetag aku ek..nanti2 aku langsaikan utang tag ek...tp sebelom tu leh x aku nak jwb onbehalf ko utk soklan nombot 6 tu...kalo aku teka TESCO tu tepat tak rasanya...ahahahhahaha

~ PIJA ~ said...

alaaaaaaaaaa...kantoi di situ....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..