Friday, October 15, 2010

Apa nak cerita nih?

Tak tahu nak bebel apa. Tapi rasa macam nak menulis. Aku suka hari Jumaat. Aku suka sebab eok Sabtu, lusa Ahad. Dua hari untuk aku bersenang lenang. Mak ajak pergi beli langsir weekend ni kat Jakel.

Aku dah bagi idea kat mak - kali ini beli ala-ala english style. Mak aku tenang je muka dia. Tanda setuju kot. Hehee..Lupakan kejap pasal langsir.

Tahun baru bakal menjelang. Tahun 2011. Kejap je masa berlalu. Yang pasti tahun depan aku akan menerima orang baru lagi dalam family. Selamat datang CIPONG. Dua bulan je lagi nih.

Alamak perot dah lapar. Jom makan..jom...jomm..


Dari AKU,

3 comments:

Encik MamaT said...

eh eh... same la... i pon igt nak g beli langsir kat ikea.. bulan depan kot.. nak cat rumah sikit.. kasi cantik...

Miss PIJAOSIX said...

ko beli kaler merah tau..berahi gitu..eh berani...

aibaks said...

pergh... selamber je oder camtuh kat mak? ala2 inglish stail? hehe..

nota kaki: seb baik tak panggil cakpong.. hehe






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..