Wednesday, September 8, 2010

SELAMAT HARI RAYA

Tak tau nak ghomong apa kali ini. Hanya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya buat semua yang mengenali aku. Maafkan segala salah dan silap aku selama aku kenal korang. InsyaAllah, salah dan silap korang yang gedik santai tu aku dah maapkan.

Hari-hari terakhir di rumah sewa, sempat jugak berbuka puasa dengan budak umah - double INA. Dua-dua nama INA. Dan hari ni, aku tak dapat berpuasa dah. Jenuh lah nak ganti.


(double ina)

Dari AKU,

2 comments:

Encik MamaT said...

ngan aku bila lak bila?

~ PIJA ~ said...

sudah lah..ko tu kedekut taik hidung BASI...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..