Tuesday, September 21, 2010

Lama tak MENAIP

Agak lama meninggalkan blog. Mood menaip tu takde lagi. Masuk je opis keja dah bertimbun. Terus lupa nak berblog. Lagi satu aku macam ketandusan nak tulis apa. Adakah ini petanda aku harus berhenti seketika dari terus bergoblog. Mesti ade yang suke macam sakai kalau aku tak menulis lagi.

Kalau lah aku ade mood kemudian hari, aku nak becerita pasal riang ria kemeriahan aku menyambut Syawal 2010. Harap-harap mood itu akan tiba. Yang pasti, raya kali ini amat berbeda dari tahun-tahun sebelumnya.

Ingatkan aku tak nak menulis panjang-panjang. Tapi terpanjang jugak. Hari ini aku berpuasa. Ikotkan aku tak sehat lagi. Masih lagi selsema. Pasrah.!!

Dari AKU,

3 comments:

Ila Zakaria said...

jgn la benti mengoblog yang.. yang pastinya aku x nak jadi mcm sakai2 yg ko maksudkan itu...

Encik MamaT said...

fuuhh... nasib aku tak termasuk dalam golongan sakai tu... hahaa...

~ PIJA ~ said...

korang kan kawan-kawan aku yang best...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..