Tuesday, September 7, 2010

Libresse

Ila, aku dapat jugak barang free dari libresse. Lama dah tak masuk opis, perasaan macam nak hempuk kusi meja. Pastu, koyakkan map-map yang banyak kat atas meja. Aku nak raya. Tak sabar sangat dah nih.



Tempahan untuk kuih raya dah siap. Lege sangat-sangat.

Lately nih, aku buntu nak menaip ape. Buntu nak membebel. Buntu nak mengarang. Kenapa eh?

Dari AKU,

5 comments:

OLick SyaSya said...

bnyk gak erk..untung2..

Encik MamaT said...

tak sabar nak dapat wit raya... sok siap2 sekali sampul wit raya ek... kekeke

~ PIJA ~ said...

eca : syukur, permulaan yang baik dan mantapppp..

en.mamat : jgn nak perasan laaa..

Ila Zakaria said...

nanti kalo ada mana2 benda pree bgtau aku ek.. sapa x suka brg pree kan.. teringin sgt nak mkn kuih tiram ko yang.. rasa2 kalo jumpa pas raya ada lagik tak utk aku...

~ PIJA ~ said...

ish sian ko yang..semlm buat takde balen yang..hahahahaaa

lenkali aku buat aku simpan 2 3 ketol tok ko eh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..