Thursday, September 2, 2010

Sekadar Berehat

Hari terakhir bekerja untuk minggu ini...
Hari terakhir sebelum menyambut hari raya..
Aduhai tak sabar.
Persiapan kali ini - takde yang gempak pun.

Yang pasti akan ada DUET RAYA untuk budak kecik yang baru nak kenal erti hari raya.
Tak sabar nak balik malam ni.
Esok misi menyiapkan segala tempahan.
Banyak jugak nih.
Harap2 tiga hari ini mencukupi..
Doakan den yo...!!

Dari AKU,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..