Monday, August 30, 2010

Sepetang di Kuala Lumpor..

Masa yang ada jangan disia-siakan. Kebetulan gaji dah masuk. Hari Sabtu lepas, aku sempat pergi membeli-belah kat Jalan TAR. Niat kat dalam kepala memang nak cari tudung je. So, bile gerak lewat sampai sane pun dah lewat. Naseb baik tak jem.

Ikot plan Eca pun nak ikot tapi die ade emegency lain. So, aktiviti kali ni aku ngan alang je.

( aktiviti melepak tunggu nak berbuka - tepi jalan je)

Takde shoping sakan pun. Just beli dua helai tudung. Yang sebenar-benarnya aku teringin nak makan nasi beriani kat Restoran Insaf tuh. Tapi time puasa ni kalau tak booking - jangan hadap la nak dapat.


( aksi alang dan orang ramai kat Jalan TAR )


( macam masyuk je abang ni)

Tapi, kegigihan mengatasi segalanya.

Tapau kebab. Lepak depan jalan TAR. Tapi suasana memang meriah. Sepanjang kaki lima ade je org berkelah. Tumpang sekejap untuk berbuka puasa. Aku dengan alang dapat jugak masuk Insaf dalam kul 8.30.

Tak sedap sangat macam dulu. MAHAL!! Dua orang makan pun die belasah RM30. Giler...

p/s : Selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 53. 1 Malaysia menjana transformasi?

Dari AKU,

5 comments:

Encik MamaT said...

mak aih... aku rasa sebab ko tak ajak aku la.... len kali jangan lupa kat aku.... kekeke

armouris said...

info tentang batuk kokol di SIHAT SELALU - Batuk Kokol

OLick SyaSya said...

hiayakkk..best nye shoping..tp kire murah tuh 2 org 30...arituh eca ng ayie.. 2org nk dekat 4o..yke skg xsedap..aduh..nie ase putus ase..

~ PIJA ~ said...

mr.mamat - nak jak boleh tapi ko bayarkan sume benda yg aku shoping sakan tu..boleh?

eca - ye lah..rase tak sedap mase mkn hari tu. tak tau laa sebab bulan puase ke ape. macam dah tak mantap macam dulu..gile laa rm40 2 org..!!!

OLick SyaSya said...

yke..erm nk dekt 40..38kot..myb sbb ambik fresh oren kot..2 yg mhall.hahahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..