Wednesday, August 25, 2010

Terima Kasih BOS

Alhamdulillah. Even tak banyak tapi cukuplah menambah apa-apa yang patut. Tak dapat beli levis pun takpe asalkan kereta aku dapat bergerak. Aku ada lagi tiga hari nak renew roadtax yang mampus on 28hb ni.

Hari ni aku agak berkhemah. Banyak juga kerja yang aku dapat siapkan. Mungkin mood aku baik. Lagi pulak, aku dah dengar lagu raya yang pertama untuk tahun ni. Atok Ahmad Jais memang mantap.

Untuk bos yang jauh kat Ipoh. Terima kasih untuk increment di kala raya menjelang. Dan terima kasih juga untuk allowance a.k.a duit raya. Macam tahu-tahu jer aku tengah pening sampai terpikir nak rompak bank mana. Even tiap-tiap tahun dapat cuma amauntnye ade lebih skit ye bos. Macam tu la bos, ada untung sharing-sharing lah. Baru berkat. Heheee..

Hari ini dah masuk 15 Ramadhan. Masih diduga untuk menjadi seseorang yang lebih baik. Ya Allah, tetapkan imanku dan kuatkan hatiku. Amin.

Jumpe lagi.

Dari AKU,

4 comments:

OLick SyaSya said...

alhmdulilah..berkat bln puase..harap2 sy pn begitu jugeee...

bLueSpeCky said...

bleh ar kasik duet banje long~ :P

~ PIJA ~ said...

eca - amin, harap2 gitu laa..leh mintak topupkan duet roadtax along..sharing is caring..heee

nora - nak bape sampul?..takde hal..janji dtg umah raye nih..:)

Encik MamaT said...

alhamdulillah.. arap2 dapat la kita berkongsi... semoga lebih berkat...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..