Friday, August 13, 2010

Kek LAPIS

Kek Lapis.. Sedap dimakan. Lagi sedap kalau orang lain yang bagi. Hahahaaa..

"ada ganja untuk ko pija"

Small Box. Benda alah apa pulaklah nih. Tapi aku sambut jugak kotak yang Rais hulur tu. Sapa pulak yang bagi aku ganja nih. Sekali tengok pengirim. Alahai ila sayang, terima kasih banyak-banyak. Tak sangka dalam aku meroyan merapu kat FB teringin nak makan Kek Lapis tertunai sudah.


Sayang ko sangat-sangat.


ada dua jenis kek lapis, keychain penyu tanpa telur

So petang semalam aktiviti berbuka puasa dengan Rizal. Hari kedua aku mencari sesuatu untuk dimakan kat Bazar Ramadhan - destinasi kat Seksyen 13. Aku beli cempedak goreng dengan mehun+keuh teow goreng. Tapau dua benda tu je padahal tawaf lebih 3 kali. Aku macam biasa lah. Lebih tengok kelibat orang dari juadah yang dijual.

Jam dah masuk waktu berbuka. Terus pergi dunkin donut beli air cofee yang diidamkan. Terus berbuka kat sana.

mee + kueh teow goreng RM2

makan donut pun comot ke pakcik

Nampaknya, aku hanya sempat berpuasa untuk dua hari kerana pagi tadi aku telah didatangi bulan yang tidak mengizinkan aku untuk berpuasa.


Jemput makan roti dengan susu Dutch Lady. Jahatnya aku.


p/s : chekwe dah selamat dibedah. Sekarang kat Puteri Specialist kat Ampang. Esok baru discharges.

Dari AKU,

5 comments:

Ila Zakaria said...

ahaks... smpai ko goblogkan kes ganja ni eh... pic mkn kek x de ke yang... ahahahahah

Encik MamaT said...

kat aku takde apa2 ke....

~ PIJA ~ said...

ila - pic mkn ke gelap laa pulak...

en.mamat - ko tu asik jual mahal je..malas la aku.

zaikodek said...

amboi..org tu dpt kek lapis..konpius gak td dr ila mane..kot la dr sarawak....takkan dpt tender supply kek lapis kot..nanti aku lak jd mangsa soklan maut:"nak kek lapis"?..haru!!!

~ PIJA ~ said...

kalau ila yang tu..haru beb!! mule2 dulu ikan masin pastu kek lapis lak..ala makcik - dpt la merase 3 potong cenonet..gamaknye ila tak sanggup dgr aku meroyan kat FB teringin nak mkn kek lapis..heee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..