Monday, July 19, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU

Aku kenal NOR AFZAN dah lama. Sejak dari Tingkatan 1. Sama-sama belajar dalam satu kelas. Habis sekolah siap dah lost contact bagai. Tapi kecanggihan teknologi komputer yang sedia ada ni, kiteorg pun ketemu balik.

Hari Sabtu hari tu, aku dijemput oleh Nor untuk ke majlis perkahwinan dia kat Putrajaya. Disebabkan takde geng nak pergi, nak ajak Rizal - die keja. So, aku ajak lah budak terencat dua orang si Alang ngan Eca temankan aku ke sana.



Sampai pun memang dah lambat. Dah janji ngan Zai nak jumpa kat sana. Overall, suka sangat dengan makanan hari tu. Sangat sedap. Aku ingat sebab aku lapar. Tapi budak-budak ni pun kate sedap. Betol lah tu kan.

Anyway, Selamat Pengantin Baru Nor. Wish u all the best.


Dari AKU,

1 comment:

Encik MamaT said...

tahniah2.... makan tak ajak aku...






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..