Friday, July 30, 2010

Kerja oh Kerja

Aku sebenarnya banyak keja nak kena buat. Aku kene mentelaah scope kerja untuk site baru. Maknanya, aku kene duduk opis offshore lagilah lepas nih. Nak kene mengadap officer dari Shell lagi. Bukannya aku merungut tapi aku tengah takde mood nak mentelaah. Mungkin minggu depan semangat gaban tu akan datang pada aku. Amin.

Aisyah dah 2 hari duduk KLCC untuk project Petronas. Sok lusa aku pun kena duduk sana jugak. Paling-paling 3 bulan aku kene melepak kat sana. Masuk dah la pukul 8 pagi. Boleh stress aku ni bile nak kene panctual macam nih. Dah 5 tahun datang kerja ikot suke hati aku.

Kerja diwaktu bulan puasa? Itu lagi merunsingkan kepala hotak aku. Erm, mudah-mudahan segalanya dipermudahkan.

Dari AKU,

1 comment:

Encik MamaT said...

wah... nti leh jadi pekerja yang berdisiplin la.... haha






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..