Monday, August 2, 2010

Oh DURIAN

Kepala tengah momett. Badan rasa sakit-sakit. Ni semua gara-gara aku makan durian campur pulut banyak sangat semalam. Sedap tak ingatnye. Puas sangat makan. Ni pun terasa-rasa macam nak makan lagi.

Hari ini, banyak sangat kerja yang nak kene buat. Kalau dah hari Isnin tu, memang wajib Monday Bulus. Kalau merajinkan diri macam takde feel jer. So, wahai managerku yang agak gagah perkasa, apa kata aku mulakan kerja esok aje. Huhuuuu

Sedikit cerita hari Sabtu dan Ahad lepas. Hari Sabtu macam biasa menyiapkan 20 box kuih tiram. Hari Ahad aku ikot mak ngan ayah pergi kenduri kawin anak pakcik Firul. Tak sangka Rayyan memilih orang. Satu dewan dengar suara dia menjerit menangis sampai kuar airmata masa mummy Zira dia amik. Kesian.

p/s : momett (jawa version) dalam bahasa Melayunya pening-pening lalat kot.

Dari AKU,

3 comments:

Encik MamaT said...

itu la... makan tak ajak aku... padan muke....

~ PIJA ~ said...

mmg saje tak nak ajak ko..
ko tu dah la kuat mkn..!!

Encik MamaT said...

gaji naik open table.... yeaaa.... tak sabar nak pindah kL... lalalala~~~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..