Monday, July 26, 2010

Kisah Lalu

Lupekan posting terdahulu aku. Much better than yesterday. Alhamdulillah. Walaupun cuaca hari ini sikit sebanyak boleh mengundang mood yang tah apa-apa, tapi aku malas nak layan. Besnya kalau dapat tidor. Dapat shopping. Dapat melakukan apa je lah aktiviti yang menyeronokkan time-time macam nih.

Minggu sudah aku ade kat SK. Aku rase hujung minggu aku memang akan dihabiskan kat sana. Macam biasa, minggu sudah aku ngan alang menyiapkan tempahan kuih tiram. Syukur, banyak jugak tempahan yang kami dapat. Ok lah, dari aku tak buat apa-apa. Kalau tak dulu, kalau tak aku mengukur jalan, aku mengangkang depan tv sambil layan citer yang tah apa-apa jugak. Giler dibuatnya.

Petang Ahad, rumah meriah dengan manusia. Cipong ada. Rizal pun ada. Sempat jugak meneman Rizal ke Jusco Equine. Malam plak aku merempit ke Putrajaya. Aduh, agak penat tapi puas hati.


sekadar hiasan....
Aryan ngan mummy..


Dari AKU,

3 comments:

Encik MamaT said...

apasal aku takde......?

~ PIJA ~ said...

eleh..ko tu mane nak sudi datang umah aku...!!

Encik MamaT said...

yela tu... alasan... malas la aku....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..