Tuesday, June 1, 2010

Selamat HARI LAHIR

Hari ni genap hari lahir yang ke 29 buat alin dan yang ke 25 buat alang. Kebetulan atau mak aku yang terel merancang itu dah kire ketentuan dariNya. Dah dua-dua nak kuar pada tarikh yang sama iaitu 1 JUN cume tahun yang berbeza. Sorang tahun 1981 dan sorang lagi 1985.

Ramai yang kate mereka ni muke nya sama. Tapi kalau tanya aku selaku kakak sulung nih, memang jauh bezanya muke depa nih. Tang mane same pun tak pasti. Tang kerenekan je kot. Hehehe

Anyway, seperti biase yang orang lain biase buat. Aku memang amat mendoakan mereka sentiase bahagia dan dirahmati Allah sentiasa. Harap-harap hubungan kami yang akrab ni akan berkekalan hingga ke akhir hayat. Amin..

Luv both of u..Muah...!!



Dari AKU,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..