Monday, May 31, 2010

Macam-macam ADA ..

Macam rase nak pecah kepala laa pulak layan kerja yang tah apa-apa nih. Tak tahu mana salahnya. Data macam cilake ker atau aku yang memang malas nak buat. Argh, pecah benak kepale aku ni kang. Silap hari bulan boleh kuar urat sarap aku ni nanti.

Dah lah aku tak berapa nak sehat. Tekak sakit lagi. Jumaat malam hari tu, aku deman. Esoknya, kul 3 petang baru aku larat nak bangun. Siap makan nasi. Tu pun tak sampai bape suap. Rase mcm nak rembat je nestum Rayyan.


Sesekali dengar suara Rayyan berbual ngan atoknya. Aduhai, tak dapat nak gentel dagu dia minggu nih.





Dari AKU,

2 comments:

~oLick_Ecaa~ said...

BUKAN MEN EMSEM LG ANK BUJANG SOWG NIE,,BILE LA DEN BOLEY BGAMBOR NG DYE..pdhal umh dekat je..hehe

~ PIJA ~ said...

datang laa auntie eca..die mmg suko ngan awek nih..galak je die berborak...!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..