Wednesday, June 9, 2010

The LATEST Rayyan - 4 month on 10/06/2010

Semua picture ni di ambil oleh Mummy ZIRA Rayyan semalam..
Esok, Rayyan nak masuk 4 bulan dah..kejap je kan..


( ini mmg aksi feveret dia)

( i see u babeh)

( kene bersungguh sket, baru leh nampak lesung pipitnya)

(pantang diagah)

(Firqan Ar Rayyan)


p/s : Mummy Zira aka kakak Firul aka daddy Rayyan


Dari AKU,

2 comments:

~oLick_Ecaa~ said...

ensem ryyan nie..

~ PIJA ~ said...

tp takde iras UNCLE CU die..harap maap..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..