Friday, June 11, 2010

Hanya 7 malam, 10 malam dan 2 pagi

Deman piala dunia bermula. Aktiviti menyepak bola. Samaada bola sepak maupun bola-bola api. Ikut keselesaan bola mane pun korang nak main. Bola poket pun boleh pada yang dah ade lesen. So, pada makcik-makcik, kakak-kakak atau bini-bini yang suaminya atau boiprennyer kaki bola, bertabah lah yer. Hanya sebulan lebih sahaja.

Tapi jangan tertipu kalau mereke berminat nak tengok kat luar. Perhatikan waktu die pergi. Kerana setiap perlawanan hanya ke udara pada waktu 7 malam, 10 malam dan 2 pagi waktu Malaysia. Hehheeee...

Mane la tau, kul 4 pagi baru nak keluar. Alasannya BOLA. Pale hangguk die lah tu..



p/s : macam biasa aku sokong negara ASIA sahaja.

Dari AKU,

http://pijaosix.blogspot.com

4 comments:

Ila Zakaria said...

kalo pukul 4 pagi baru nak kuar...tu BOLA dia yg dok gatal nak main tu..

~ PIJA ~ said...

itu bola jenis merenyam tak ingat tu..

zaikodek said...

bola poket tu ape? bola yg dlm suar yg berpoket ke? leh tlg jelaskan tak?

~ PIJA ~ said...

zai : ko da lupe ke ghuper paras bola poket? hahaha..tapi aku rase jawapan ade tang soalan ko tu la..huuuu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..