Sunday, June 13, 2010

Hadiah IDAMAN UTK HARIJADIKU

Pada kawan-kawan yang berniat nak kasi aku hadiah, aku hanya inginkan benda alah kat bawah ni. Tak boleh kasi 4, kasi 2 pun jadilah. Terima Kasih.



Dari AKU,

http://pijaosix.blogspot.com

6 comments:

~oLick_Ecaa~ said...

hak3, alog nie klkar la..hehehhe,

~ PIJA ~ said...

Eca tak nak kasi adiah tu ke..? nak kasi kek indulgence pun ok..:)

Ila Zakaria said...

ko nak adiah apa sebenornya ni? sport rim nyer ke..tayar nyer ke atau ko nak frame tuk letak gambar tu...walopun aku rasa aku tau apa yg ko nak...aku rasa aku nak bg yg ketiga la..belikan frame pehtu ko letak gambar tu ek...amacam...aci tak?..

~oLick_Ecaa~ said...

amboii..bkn men lg indulgnce..awl2 i sapu dluuuu

~ PIJA ~ said...

aduhai yayang ila..aku nak TAYAR jerk..hahaha...tp kalau ko nak topup SPORTRIM pun boleh..aku terima..tapi tang frame tu, aku ok je kalau nak bg..nanti aku buh gambau kite bersame yer..hehee

wan said...

hahaha.. aku ingatkan ko nk sport im.. tayar je ke weh? lawak lawak... pestime ni org mintak tayar... aku tersenyum simpul lagi....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..