Tuesday, May 11, 2010

MC jer lah..

Semalam punye cerita. Badan rase penat jer. Malasnye nak bangun gi kerja. Ah, MC je. Kerja teruk2 pun bukan aku yang kaya. Bukannya aku dapat bonus berbulan-bulan. Paling2 pun setengah bulan or satu bulan. Nekad. Aku tak mau gi kerja.

Ayat-ayat kat atas tu lebih pada ayat sedapkan hati jerk. Hihiiii

Hari ni aku masuk opis setelah hampir satu minggu tak datang kerja. Minggu lepas aku amik AL 3 hari. So, pagi2 lagi aku dah selawat banyak2. Mintak2 lah aku ade mood untuk berkerja. Pastu, aku nak menyembang ngan kawan-kawan. Aku tahu ILA, anjer COREY, chekwe, Ita dan yang lain-lain rindukan aku. Betol tak?

Dan buat Chekwe, takziah atas pemergian ayahanda tercinta. Moga ko sabar dan roh arwahnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin dan Al-Fatihah. Thanks kat Yanti yang bagi info ni petang semalam.

Ok, aku sebenarnya banyak benda nak stori mori. Tapi tunggu mood power rangers aku mai dulu. Tunggu...!!

Dari AKU,
http://pijaosix.blogspot.com

1 comment:

Encik MamaT said...

alahai... kesiannyer....






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..