Wednesday, May 12, 2010

Salah Siapa?

Semalam, sempat lah jugak tengok game last oleh Hafiz Hashim. Aku ni tak pandai sangat nak komen pasal permainan badminton nih. Tapi, dari sudut sanubari aku yang suci nan tulus nih, aku nyampah tengok dia main. Macam bagus. Belagak tak bertempat. Macam kontrol macho pun ade gak..!!!

Yang sadis sekali, sikap penyokong Malaysia. Macam harem. Takat nak boo baik tak yah datang stadium. Duk umah diam-diam macam aku. Nak maki hamun pun tak jejaskan imej negara. Buat malu jerk..!!

Orang pergi stadium bagi support bukan bagi boooo haram jadah..Cit podah!

Petang ni, Malaysia akan bertentang mata dengan Denmark. Jangan pandang enteng seh. Mandrem tak kuat lagi jangan kata lu orang boleh kalahkan depa. Aper2 pun buang yang keruh amik yang jernih.

Good Luck babeh..!!

Tengok gambar kat bawah nih. Aksi jurulatih menenangkan pemain. Apo lah. Player pun leh mengamuk sebab kene ejek. Lawak sungguh. Nampak sangat tak profesional.


Nota Lutut: Sempat tengok rosmah cabut undi. Alahai, tangan tak bedung betol la die nih..hihii...

Dari AKU,

2 comments:

Encik MamaT said...

salah ko la yang.... kalo ko g tgk.... maybe dia takde nak kontrol macho.... ni pendapat peribadi aku la kan...

~ PIJA ~ said...

pendapat peribadi aku lak..
ko mmg macho laa yang..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..